شرکت سایبان برقی متین

ساخت وبلاگ

ما انواع مختلفی از سایبان متحرک فضای باز را با قیمت ارزان و کیفیت بالا ارائه می دهیم که می توانند متناسب با نیاز های کسب و کار شما طراحی و تطبیق داده شوند و به استفاده از فضای بیرونی شما در تمام طول سال کمک کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شمار ا با کاربرد سایبان متحرک در تمام فصول آشنا کنیم. 

 

کاربرد ها و انواع مختلف سایبان های متحرک فضای باز

سایبان های متحرک فضای باز در انواع مختلفی از مکانیسم جمع شونده برای سفارش و خرید موجود می باشند و کاربرد آنها طیف گسترده ای دارد. همچنین در کاربردهایی پیچیده تر افزودن درب به سایبان برقی متحرک بیرونی شما ی تواند آن را از یک فضای سر پوشیده به یک فضای بیرونی امن و محصور تبدیل کند.

 

محافظت در برابر اشعه های مضر یو وی 

نصب سایبان متحرک در فضای باز به محافظت و ایجاد سایه در برابر اشعه های مضر یو وی برای هرکسی که از محوطه بیرونی ملک یا ساختمان شما استفاده می کند کمک خواهد کرد. 

 

یک سرپناه در فضای باز ایجاد می کند

از جمله مزایا و کاربرد داشتن سایبان متحرک در فضای باز این است که چگونه یک سر پناه امن در فضای باز ایجاد می کنند. این فضای می تواند به عنوان یک کلاس درس در فضای باز، زمین بازی و ... باشد.

 

شما می تواند ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

کاربرد سایبان متحرک در تمام فصول

خدمات و محصولات سایبان متین

سایبان برقی | سایبان متحرک | سایبان مغازه | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

شرکت سایبان برقی متین...
ما را در سایت شرکت سایبان برقی متین دنبال می کنید

برچسب : سایبانمتحرک, سایبان برقی, خرید سایبان متحرک, پارچه سایبان متحرک, , نویسنده : اهورا saybun بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 20:41

قرار دادن روکش استخر اسفنجی  بر روی استخر ها یک تصمیم معقول است. این به این معنی است که آلودگی کمتری وارد استخر شده، تبخیر مواد شیمیایی نگهدارنده کمتر است و همچنین سبب حفظ گرمای بیشتر در آب می شود. 

 

مزایای روکش استخر اسفنجی

1. روکش استخر اسفنجی از یک ماده چند لایه با کیفیت بالا و برپایه فوم ساخته شده است.

2. با خرید روکش استخر اسفنجی مواد شیمیایی نگهدارنده کمتری برای استخر مورد نیاز است.

3. روکش استخر اسفنجی برای استخر سرپوشیده و روباز ساخته شده است.

 

الزام و اهمیت خرید روکش استخر با کیفیت

آیا استخر شنای شما با بخاری گازی یا پمپ حرارتی گرم می شود؟ اگر اینطور است، خرید روکش استخر یک امر الزامی است. یک استخر آب گرم بدون سرپوش می تواند دو برابر کل حجم آب خود را در هر سال از دست بدهد. 

یک پوشش حرارتی 90 درصد این آب را ذخیره می کند و در حفظ گرمای استخر شما تا دو برابر بیشتر از پوشش های جایگزین موثر است.

 

صرفه جویی در آب،انرژی، زمان و پول

روکش های اسفنجی نسبت به دیگر روکش های استخر دوام بیشتری دارند.

آنها نسبت به سایر کاور های استخر به نگهداری کمتری نیاز دارند.

هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب نیازی به پوشاندن ندارند.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

روکش استخر اسفنجی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

شرکت سایبان برقی متین...
ما را در سایت شرکت سایبان برقی متین دنبال می کنید

برچسب : روکش استخر, روکش استخراسفنجی, مزایای نصب روکش استخر, کاور استخر, , نویسنده : اهورا saybun بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 16:57

سیستم های سقف متحرک که به عنوان آلاچیق جمع شونده نیز شناخته شده هستند، اجازه می دهند تا قسمت های متوسط تا بزرگ پاسیو و تراس ها تنها با فشار دادن یک دکمه پوشانده شوند، به این معنی که می توان از آن ها در تمام طول سال صرف نظر از آب و هوا استفاده کرد. 

 

کنترل نور خورشید با سقف متحرک روف گاردن

یک سقف متحرک روف گاردن محیطی طبیعی را برای رشد گیاهان در شرایطی که میزان تابش نور خورشید مناسب است و محیطی مصنوعی در زمانی که خورشید خیلی پر شدت می تابد، فراهم می کند. جمع کردن سقف متحرک از روی گیاهان باعث افزایش شدت نور می شود که می تواند به کنترل عادت رشد،گل دهی و زمان کشت کمک کند. 

ساختار سقف متحرک روف گاردن

سقف برقی متحرک با حرکت دادن لبه جلویی پرده به صورت چند قسمتی باز می شود. قیمت سقف متحرک بر اساس نوع طراحی و عملکردی که ارائه می دهد ممکن است ارزان تر یا گران تر باشد. 

 

نقش سقف متحرک در تهویه طبیعی روف گاردن

سوابق آب و هوا نشان می دهد که روزهای بسیار کمی وجود دارد که باد کمتر از یک مایل در ساعت می وزد، به خصوص اگر دمای هوای بیرون بالای 80 درجه فارنهایت باشد. در مناطق برفی نصب فن های کوچک، امکان تهویه را در زمانی که برف در ناودان ها وجود دارد و سقف متحرک باز نمی شود میدهد.

 

چه نیازی به نصب یک سقف متحرک در روف گاردن وجود دارد؟

شما می توانید با خرید سقف متحرک ارزان و با کیفیت علاوه بر جلوه زیبایی که به روف گاردن پشت بام خود می بخشید، میزان نور ورودی به آن را نیز کنترل کنید. به این ترتیب هم بر رشد گیاهان در میزان نور مناسب نظارت و کنترل خواهید داشت و هم می توانید با ایجاد سایه به کمک سقف برقی متحک جمع شونده فضایی دلنشین برای استراحت فراهم کنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

سقف متحرک روف گاردن

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان سایبان در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

شرکت سایبان برقی متین...
ما را در سایت شرکت سایبان برقی متین دنبال می کنید

برچسب : سقف برقی, سقف متحرک, سقف متحرک برقی, سقف متحرک روف گاردن, , نویسنده : اهورا saybun بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 17:14